Popis postova po redoslijedu

29 siječnja 2022

Drugi dan

 Jedva sam dočekala drugi dan. Rano sam se probudila s nadom da ću vidjeti malu macu. Nije odmah došla na terasu. Zvala sam je neko vrijeme, a onda sam začula slabašno mijaukanje. Došla je ispod terase i gledala prema gore. Velike zeleno žute oči gledale su netremice. Zvala sam je nadajući se da će doći gore po stepenicama. Stisnula se i nije se micala. Otišla sam po hranu koju sam već bila pripremila.  Kad se barem ne bi tako bojala. Jako je nepovjerljiva. Netko je nju jako preplašio ! Ovako malu ! Moram opet probati ,možda dođe. Došla sam do stepenica i pokazala joj posudicu s hranom. Dođi maco, dođi! Mic,mic, mic!Počela je polako pokazivati zubiće i ispuštati slabašne zvukove, nešto kao tiho kašljanje. Da se nije prehladila? Sišla sam po stepenicama prema njoj sa posudom. Htjela je odmah pobjeći ispod terase, ali ja sam stala i nisam išla dalje. Ostavila sam posudu i vratila se gore. Sigurno je gladna. Čekala sam što će napraviti. Ostala je čekati i pogledavala posudu.  Nakon nekoliko minuta došla je polako do posude i ponjušila. Počela je jesti .Najprije polako, a onda sve brže i brže. Velika je glad u pitanju ! Bude nešto od nas. Možda se budemo dogovorile. Oh, kad bih je mogla malo pomaziti. Onda bi ona znala da se nema čega bojati. Pojela je sve i otišla u prvi grm hortenzija da se malo smiri. Tek sam sada primijetila da joj dlaka nije više slijepljena i da nije mokra. Spavala je na suhom ispod terase. To joj je pomoglo. Ipak, bilo je hladno po noći i bila je sama , sigurno se bojala. Najviše drugih mačaka! Moramo smisliti nešto drugo za nju. Možda podrum? Ima dosta mjesta i nije hladno, dugo već držimo tegle sa cvijećem u podrumu. Samo, da li će htjeti? Po staroj maci znamo da ne će biti bilo gdje. Samo ako joj se svidi. Vrijedi pokušati. Uh, koliko će tu biti još posla za nas !

Nema komentara:

Objavi komentar