Popis postova po redoslijedu

22 siječnja 2022

Zašto pahuljica?

  Ono čega sam se bojala nije se ostvarilo. Mala maca je ostala kod nas. Nije otišla nikuda, nije odlutala nego je dobila smještaj u našem podrumu na koji se polako počela privikavati. Čekali smo dan kada bude poželjela doći u kuću i malo se s nama družiti. Imamo jedan  problem s njom, ne odaziva se kada je zovemo, jako rijetko se pojavi i nikad nismo sigurni da li je na dvorištu ili je kod susjeda. Jako voli istraživati susjedstvo i odlaziti u otvorene garaže i šupe. Voli spavati u kojekakovim kutijama i skrivati se  iza tegli u podrumu. Jednom  sam je pratila kad je ušla u podrum. Što li radi tako dugo ? Pokušala sam je uhvatiti. Prvi pokušaj nije uspio. Uzela sam rukavice i to one prave debele i od kože. U podrumu me samo gledala. U trećem pokušaju sam je uhvatila ! Da je samo malo pomazim, pa male mace se vole maziti!  Strašno se bunila i nije htjela da je mazim. Mislila sam da će me ugristi. Pročitala sam da ova vrsta maca ne voli baš pretjerano maženje. Ali sam istovremeno otkrila i nešto jako neobično. Maca je bila jako mršava i lagana kao perce. Do sada smo uvijek imali dobro uhranjene mace, čak prave debeljuce koje su na osnovu svoga izgleda i dobivale razna imena. Ova maca je stvarno bila sićušna i teška vjerojatno nekoliko desetaka dkg. Imala je jako dugu crnu dlaku koja je prikrivala njezinu mršavost. Kada sam je držala na momenat se smirila i čekala kako da pobjegne što prije. Pomislila sam: pa ovo mače je lagano kao pahuljica! I ostala je Pahuljica ! Uvijek smo je tako poslije zvali. Ubrzo mi je pobjegla. Ali je ostala u blizini i motala se oko nas.  Pitanje je dana kada će doći i u kuću. Ja sam se nadala da će to biti što prije. Mogla bih joj četkati njezinu dugu dlaku. Ako bude htjela ! Stara maca voli kad je mazimo.  Zovemo je debela Sivica, Krznena, Bundica! Nikad se nije bunila i voli puno papati. I velika je spavalica. Najviše voli biti na kauču ili na dekici ispod radijatora. Gdje li će si Pahuljica naći mjesto kad dođe u kuću? Samo ne na kauču, tamo je već prevelika gužva. Pitanje je i da li će se njih dvije međusobno trpjeti. Obje su ženskog roda, valjda hoće. Vidjet ćemo ! I nadamo se ubrzo to saznati !


Nema komentara:

Objavi komentar