Popis postova po redoslijedu

06 ožujka 2022

Moja majka II

 Danas je neko sasvim drugo vrijeme i kada malo više razmišljam o prošlosti u kojoj je još bila živa moja majka, mislim da sam tada bila sretnija. Bili smo dakako mlađi i problemi koji su se javljali jedan za drugim nekako su se uz pomoć roditelja mogli rješavati. Nisu to bili neki teški problemi, ali sa financijama smo se često mučili i morali smo jako paziti kako rasporediti ono što smo dobili svaki mjesec u firmama. U bivšoj državi lako se dobio stambeni kredit uz male kamate. Na petnaest godina. Mi smo to naravno sve otplatili. Sjećam se kako je moja majka često spominjala kako je zabrinuta, jer imamo tolike kredite. Iskreno rečeno mi nismo bili u strahu, posao je bio stalan i polako smo dovršili kuću. Baš u vrijeme kada su naše djevojčice pošle na fakultete. Jednom prilikom moja je majka u nedjelju došla k nama. Često je dolazila popodne i ostajala po nekoliko sati. O svemu smo pričali. Moji su roditelji živjeli u kući sa bratom i njegovom familijom. Bože, koliko mi danas fale di dani kada sam mogla do mile volje pričati sa majkom. Ona je jako voljela peći kolače. Svaki puta je nešto donijela i za nas  .I ja sam pekla kolače, ali mamini su bili uvijek nešto posebno. Svi su ih jedva čekali i pojeli na brzinu. Mislim da je moj muž posebno volio i nauživao se maminih kolača. Dakle, jedne je nedjelje tako majka došla k nama i ja sam joj se požalila da imam neki problem na poslu koji ne znam kako će se riješiti. Naime , bila mi je predložena promjena radnog mjesta za koju se nikako nisam mogla odlučiti. Kada sam doznala za to , znam da noćima nisam spavala. Trebalo je odlučiti, ja sam razmišljala da li ću dobro napraviti ako to prihvatim. Nije bio problem u poslu nego u nekim ljudima s kojima bih morala surađivati, a koji nisu bili baš dobri radnici.  Ja bih u slučaju prihvaćanja bila odgovorna za posao.  Moja me je majka saslušala i pitala na kraju, dali ja baš moram to prihvatiti ? Nemoj dijete to prihvati, odbij, lijepo im se zahvali i reci da ti ne odgovara. To je bio savjet moje majke. Hvala ti Bože što si majko te nedjelje došla k nama. Tvoj mi je savjet jako pomogao. Nekako nisam razmišljala o tome da odbijem posao. Jako nam bi dobro došla bolja plaća. Ali , ja sam to napravila.  Danas sam sretna zbog toga. Poslije se pokazalo da sam dobro napravila. 

Nema komentara:

Objavi komentar