Popis postova po redoslijedu

06 siječnja 2022

Početak!

 Svaki početak je težak. Tako se obično kaže. Meni posebno, jer sam na vi sa kompjuterom. Morati ću biti posebno strpljiva sama sa sobom . Ali polako. Vele da je i dragome Bogu trebalo čak  sedam dana da stvori ovaj svijet. Samo ,on je  svemoguć. Ja to nisam. Ja sam samo jako frustrirana, nezadovoljna i često žalosna osoba koja bi nešto htjela napisati. Da ostane traga .Netko je rekao "trag u beskraju ". Da ,htjela bih da ostane traga u ovom beskraju. A.B.Šimić je davno molio: Čovječe, pazi da ne ideš malen ispod zvijezda. Kako je to uopće moguće -paziti.  Paziš ,jako paziš i još ti se dogodi da skreneš i život  ti ode u posve drugom smjeru. Itekako neželjenom. Često puta to se više ne može ispraviti, ili se samo djelomično ispravi, ili se još pogorša. Ali nije bit u tome. Bit je da si se trudio da tako ne bude. Da si dao sve od sebe i da ćeš nastojati i dalje raditi na sebi. Pa kako god bilo teško. Uvijek neki kažu "moglo se više i bolje ".To je već postala poštapalica. Za one koji nikada ni malim prstom ne mrdnu. Ili uvijek i sve kritiziraju i banaliziraju. Nisam nikad bila jedna od tih. Ali sam cijeli život za mnoge stvari bila jako oprezna i vrlo promišljena. Dakle, molim se da mi Bog pomogne nadalje u mojem pisanju.  Vama koji budete eventualno htjeli to čitati, unaprijed se zahvaljujem. Pozdrav za prvi puta ! 

Nema komentara:

Objavi komentar