Popis postova po redoslijedu

09 siječnja 2022

Upoznavanje II

 Došla je iznenada. Mala , sićušna  i preplašena maca. Sva promrzla i nepovjerljiva, na svaki naš pokret spremala se na bijeg. Sitno tijelo i podvijeni repić. Mijaukala je cijelo vrijeme, pokušali smo se približiti,  međutim nije nam uspijevalo. Netko je ostavio tako malo mače po toj hladnoći! Još je moralo biti u okrilju svoje mame, nije smjelo biti tako ostavljeno. Vidjelo se da se ne snalazi. Sve mu je bilo strano. Sigurno je bilo gladno i prehlađeno. Oči okrugle i vlažne, suze su curile cijelo vrijeme. Pokušat ćemo sa hranom. Možda dođe bliže ako osjeti miris. Mi smo već imali jednu mačku nekoliko godina. Jako smo je voljeli, htjela se maziti i stalno nam je bila u kući ili terasi. Kako da postupimo sa malom macom ? Duge crne dlačice kao paperje stršale su slijepljene jedna na drugu. Ovako mokra izgledala je još manja nego što je bila. Možda je sama dolutala odnekuda ? Ipak mislim da je nju netko namjerno ostavio.. Nije više bitno , rekli smo, mi ćemo je nahraniti. Povremeno  bi pobjegla od nas, ali se ipak vraćala jer joj je miris hrane bio privlačan. Čekali smo da se ohrabri, da prevlada strah i dođe jesti. Malo sam se bojala drugih mačaka, da ne dođu i preplaše je još više. Već se pomalo spuštao mrak i nismo znali što učiniti za nju više. Ostavili smo joj hranu i nadali se da će jesti. Uhvatiti je nismo nikako mogli. Bila je brža od nas i cijelo vrijeme je frktala nosićem i pokazivala zubiće. Jedan moj pokušaj hvatanja nije za mene dobro završio. Itekako se znala maca braniti! Jako dobro može ogrepsti! Jasno nam je da moramo polako i postepeno s njom. Pojela je sve što smo joj dali i izgubila se naglo ispod terase. Nadam se da će joj biti dobro. Složili smo joj jednu kartonsku kutiju i stavili vunene krpe da se ugrije.  Sutra ćemo vidjeti kako dalje. Nadala sam se da ne će pobjeći od nas, da nas ne će ostaviti. Kod nas joj bude sigurno dobro, mi volimo mace. Može se družiti sa našom starom macom ! Teško ću dočekati sutrašnji dan ! Ali, dobro je, više nije mijaukala. Još samo da joj vode ostavimo. Ne će ona otići. Mi ćemo je zvati i doći će ona  ! 

Nema komentara:

Objavi komentar